U heeft glasschade! Wat nu?

1. U meldt de schade bij Glas Compleet: 0320 – 219772 of 036 – 546 73 67 voor regio Flevoland, 035 – 201 17 10 voor ’t Gooi en 0321 – 740 007 voor Dronten (24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar).

2. Wij maken een afspraak met u en bij acute noodgevallen (inbraak, vandalisme) zijn wij binnen een half uur ter plaatse. Indien noodzakelijk plaatsen wij voor uw veiligheid en eventuele rondlopende kinderen een noodvoorziening.

3. Dubbel glas wordt door ons opgemeten en op maat besteld bij de fabrikant. Overige glassoorten worden, indien voorradig, gelijk hersteld.

4. Binnen twee weken wordt het glas, op afspraak, definitief door ons geplaatst.

5. U legt uw polisnummer van uw opstalverzekering (inclusief glasdekking) klaar en vult de akte van cessie in. Het exemplaar geeft u aan de monteur.

6. Glas Compleet factureert naar uw verzekering of tussenpersoon.

Wat is een akte van cessie?

Door het invullen van een akte van cessie geeft u Glas Compleet de opdracht om het glas te herstellen en draagt u de financiële afhandeling van glasschade aan Glas Compleet over.

Download hier een akte van cessie.

Wat zijn de voordelen van glasschade melden bij ons?

  • Geen administratieve rompslomp;
  • U hoeft het schadebedrag niet vooruit te betalen;
  • Eén aanspreekpunt!